Bezit je een red360 mega en krijg je login failed” of ” Please login first” ?

Het is tijd voor een noodzakelijke update! Red360 mega kan met behulp van een usb-stick softwarematig voorzien worden van de laatste software.

De Red 360 Mega, 7Line, Red360 Mega V3 problemen zijn op te lossen door de volgende stappen te volgen:

Stappen voor Red 360 software upgrade

Zorg er voor dat de adapter (voeding van het kastje) niet is aangesloten en volg onderstaande stappen:

1. Download via je pc/laptop de juiste software genaamd recovery.bin voor je kastje via  onderstaande link:

Elke model heeft zijn eigen versie.

2. Zet recovery.bin op een USBstick (via een pc/laptop).
3. Steek de USB-stick met recovery.bin in de usb poort het kastje.
4. Sluit de adapter (voeding van het kastje) weer aan.
Volg instructies op je beeldscherm (Het kastje gaat nu updaten.)
5. Zodra het kastje aangeeft dat je de USBstick los kan koppelen, haal je
de USBstick uit het kastje.
6. Het kastje start automatisch opnieuw op.

Kastje gaat nog enkele keren aan en uit, daarna is het kastje voorzien van
de nieuwste firmware/software.

Na het updaten is de “login failed” of “please login first” melding verdwenen!

Niet gelijk gelukt? Enkele punten die je kunt controleren!

  1. Bestand op je usb stick mag geen andere naam hebben dan recovery.bin
  2. USB-stick moet fat32 geformatteerd  zijn.
  3. recovery.bin mag niet in een map maar moet direct op de USB-stick.
  4. Download de juist versie voor je kastje.

Red360  Mega V1 & V2

Red 360 mega(gekleurde logo)

Red360 Mega V3

Red 360 Mega V3(witte logo)

7line.tv

7 line iptv ott wifi ontvanger